JEG STO!!!!!!!!

Herregud jeg er så glad! På denne tiden i går satt jeg her hjemme og var kjempelei meg og usikker fordi jeg var en million prosent sikker på at jeg kom til å stryke på spansk muntlig eksamen. Men vet dere hva, jeg klarte det! Jeg fikk faktisk presset ut såpass med spanske gloser at jeg fikk en ståkarakter, og for det er jeg helt latterlig fornøyd. Nå er jeg ferdig med fem av fem eksamener, og alle sammen har gått utrolig bra! Den eneste jeg ikke vet karakteren på enda er spansk skriftlig. PLIS LA MEG STÅ! Har hørt det er utrolig mange som stryker i spansk, så jeg må innrømme jeg er sinnsykt nervøs..

Uansett! For nå så er jeg overlykkelig fordi jeg er ferdig, så får jeg bare vente i spenning på den siste karakteren 🙂 I dag kommer det til å bli en veldig travel men morsom dag. Først på agendaen nå står frokost etterfulgt av trening. Ha en digg fridag alle sammen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg