TASTATURPARTY

 Hei og god morgen! Jeg sovnet med macen i sengen i natt, og gjett hvem som tydeligvis har hatt fest over tastaturet mitt mens jeg var i drømmeland? Zara! Jeg har aldri sett så mange hundehår på macen min før, og jeg må garantert sende den inn til rens siden hårene setter seg fast mellom tastene. Det er både sykt ekkelt og sykt irriterende. Jeg vet om en liten frøken som skal sove på gulvet i natt iallefall! I dag har jeg min aller siste eksamen og det er så deilig å tenke på! Dessverre er det også den eksamenen jeg garantert kommer til å stryke i, så fram til klokken fire skal jeg gjøre alt i min makt for å lese til meg kunnskap. Dette blir min femte og siste eksamen som sagt, og jeg er faktisk fornøyd at det gikk så bra på de fire første. Jeg får bare gjøre mitt beste etterpå, og mer enn det kan jeg faktisk ikke gjøre 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg