LOOK AT THIS CUTIE

Jeg trodde aldri jeg skulle bli så glad i en klokke, men der tok jeg feil! Er ikke denne lille søtnosen fra Daniel Wellington fin? Den er helt perfekt å kombinere med andre ting på håndleddet, og jeg kommer til å bruke denne ihjel i sommer! Blir sikkert enda finere på når jeg er litt brunere i huden også! Den er kjøpt hos DW HER 9829;

Nå har jeg sendt Kristoffer avgårde på butikken mens jeg ligger å ser på gossip girl. I kveld skal vi ha noe så luksus som pølse i brød til middag. Ikke vet jeg hvor den plutselig cravingen for pølse kom fra, men når jeg først får cravings så MÅ jeg bare spise det jeg har lyst på. Og hallo alle sammen, det er jo derfor vi har søndager. For å være stygg og spise alt vi egentlig vil uten å late som om vi liker salat og trenger heller ikke å få dårlig samvittighet for det. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg