BRISEN I SOLEN

Hei 9829; Hvem skulle trodd dette kom til å bli en så fin dag? Siden jeg våknet så sent tenkte jeg automatisk at dagen kom til å bli megadritt for klokken var så mye allerede. Tvert imot! Etter jeg hadde fikset meg dro vi inn til byen, og har vært der helt til nå. Satt oss ned på Bocca for noen deilige drinker i solen, og hva er vel en diggere kombinasjon enn å være småbrisen i varmen? Jeg kommer iallefall ikke på noe! Nå har vi nettopp munchet i oss litt enchiladas og skal ha en deilig kjærestekveld resten av denne lørdagen. I morgen SKAL jeg komme meg på trening for å gjøre opp for de siste dagene! Og med det i bakhodet skal jeg spise en stor smågodtpose til kvelds 😉 Haha!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg