EBAY GUIDE

Da var det på tide å skrive en liten ebay-guide! Det skal sies at jeg fremdeles er ganske nyfrelst av ebay, men det er faktisk utrolig lett å skjønne seg på når man først har startet 🙂 Først tenkte jeg å skrive litt om Louis Vuitton Noé vesken jeg kjøpte der som kom i posten for et par dager siden, det er veldig mange som er nysgjerrig merker jeg! Jeg skrev bare inn “Louis Vuitton Noé” i søkefeltet så kom det opp massevis av LV-vesker i den modellen. Så da er det bare å gå inn på de forskjellige alternativene for å se om det er noen du liker 🙂 Den jeg kjøpte var brukt, men det syns jeg ikke gjorde noen ting for den vesken blir bare finere og finere med årene etter min mening – dessuten blir det billigere enn å kjøpe den helt ny. Selgeren jeg kjøpte den fra har utrolig mange vintage LV vesker til salgs og de kommer fra Japan! Alle veskene er der er 100% ekte. Selgeren finner du her

Så noen tips:

1. Sjekk at selgeren enten er top ratet seller, eller at den har så nærme 100% positiv feedback som mulig. Det betyr at andre er fornøyd med produktet de har fått og at servicen til selgeren er bra!
2. Om du skal kjøpe dyre merkevesker er det lurt å se om du får med bevis på at de er ekte. Det er ikke alltid det lar seg gjøre med vesker som er vintage, men igjen så gjør litt research på selgeren og se om andre som har kjøpt produkter derfra har fått ekte varer.
3. Når du søker opp noe du vil ha så vær så konkret som mulig. Om du foreks bare skriver “dress” så kommer det så SYKT mye opp at det er helt håpløst.. Prøv heller med “white dress peplum” om du vil ha en hvit peplumkjole 🙂 Det samme gjelder om du vil ha en spesifikk veske, så kan det være lurt å vite hva modellen til vesken heter og ikke bare merket.
 

 Under ser dere mine to siste innkjøp fra eBay! Jeg har nettopp kjøpt de og enda ikke fått de i posten. 


Michael kors hvite sandaler og Celine reisebag! Er den ikke nydelig? Passer perfekt til helgeturer osv 😀

For å finne MK sandalene skrev jeg inn “Michael Kors white sandals”, og for å finne vesken søke jeg på “Celine Luggage” så kom denne store vesken opp litt lengre bak, side 3 om jeg ikke tar helt feil. 

Når det kommer til toll osv så må man betale det på varer over 200kr. Siden alle produktene jeg har kjøpt er ganske dyre så kom tollregningen i tillegg, det er vel 25% av summen på varen tror jeg? På Louis vuitton vesken fikk jeg iallefall toll på 410kr og på 2xU treningstightsen kom den på 245. Det går an å sende en message til sengeren å spørre om de kan markere pakken som gave til en ferdi av 15 dollar for eksempe slik at du slipper tolll, men det er ikke alle som vil gjøre det. 

MEN man finner ikke bare dyre ting på eBay! Jeg har bestilt massevis av piercinger, hodebånd osv derfra som er superbillig og som også har gratis frakt 😀 Du søker bare på belly button piercing, og for hodebåndene kan dere søke på “headband ribbon” eller “headband bunny ears” for eksempel. Det kommer opp SÅ mye fint til en utrolig billig penge, alt fra 5kr-50kr!

Bare fantasien setter grenser for hva du kan finne på eBay, jeg er iallefall helt frelst! Om dere har noen spørsmål så er det bare å spørre i kommentarfeltet, så svarer jeg der 9829;

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg