SELVBRUNING I FØRSTEKLASSE

Sponset produkt

Hei dere! I en liten periode nå har jeg testet ut to forskjellige spraytaner fra Sunspa. For meg er selvbruning et absolutt must i egentlig alle sesonger som ikke inneholder sol på kroppen. Jeg er ingen stor fan av å ta mye solarium på vinteren for å holde fargen, fordi jeg vet at det kan være helseskadelig – dessuten er jeg livredd for å få rynker! Jeg har testet ut det meste av selvbrunere på markedet, og det er mye bra men dessverre også endel som er dårlig. 

Jeg har både lest og fått anbefalt Sunspa tidligere, og jeg hadde skyhøye forventninger da pakken kom i posten. 


Som dere kanskje vet så trener jeg endel, og jeg har absolutt alltid hatt et stort problem med selvbrunere tidligere da jeg blir utrolig skjollete rundt kanten av sportsbhen etter en svett økt. Det er jo utrolig irriterende, og ikke minst veldig stygt. Jeg var derfor ganske nervøs da jeg troppet opp på SATS på fredags morgen etter å ha påført Sunspa fitness kvelden før, som lover at den skal holde seg like fin for den aktive. Dere kan tro jeg ble glad når den funket, og brunfargen min var like fin og jevn etter både trening og en lang dusj etterpå. Tommel OPP! 😀 Sprayen inneholder selvfølgelig ingen parabener og har vitamin E som gjør huden din silkemyk samtidig som den har en anti-aging effekt.  

Sunspa fitness finner du HER 9829;


Denne sprayen påførte jeg fredagskveld, altså dagen etter jeg brukte sunspa fitness. Siden det var 17.mai på lørdag ville jeg ha en ekstra piff og en farge som var naturlig. Det er jo helt uaktuelt å løpe rundt som en orange appelsin med skjoller? Det trengte jeg virkelig ikke å bekymre meg for, fargen ble utrolig fin og jeg fikk utrolig mange komplementer for fargen min på lørdag – og det er jo alltid veldig moro! Sunspa chocolate gir som fitness en utrolig fin farge som holder, og ikke skjolder. Nå er jo helgen over og jeg har ikke tatt på meg mer spraytan siden fredag, og jeg har enda en utrolig fin farge! Som regen bruker selvbruningene jeg har testet tidligere å skjolde seg veldig i det den forlater kroppen, men det har ikke denne gjort enda 🙂

Sunspa chocolate finner du HER 9829;

Dette er begge sprayer som har en airbrusheffekt i det du sprayer den på, det vil si at den automatisk fordeler seg jevnt over og etterlater ingen mørke eller lyse flekker. Du bare sprayer den på, lar den tørke i et par minutter før du går å legger deg. Jeg anbefaler virkelig å ta den på kvelden, helst etter en god dusj med scrubbing for å få bort døde hudceller for et ekstra fint resultat 🙂

Hele sunspa-sortimentet hos coverbrands.no finner du HER 9829; Nå får du også 20% avslag på ALT fra sunspa hvis du bruker rabattkoden JULIA1. Koden varer ut 23.mai, altså ut fredag! 

PS! Om du velger å kjøpe selvbruningsmoussen i stedet for sprayen anbefaler jeg deg også å kjøpe en påføringshanske, som du finner her

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg