TANN OG ROMPESNAKK

I helgen fikk jeg en kommentar på at rompen min hadde blitt fast (eller iallefall fastere), og det må jeg jo ta som et megakomplement! Skal jeg være helt ærlig ser jeg ikke særlig stor forskjell selv, og det er nok fordi jeg glor på bakdelen min flere ganger om dagen, hver eneste dag. Jeg er nok litt selvsentrert der altså. MEN, så tittet jeg på noen bilder jeg tilfeldigvis tok før helgen der det ikke var meningen å fremme stumpen min engang, og den har vel kanskje blitt litt strammere?

I think so, yes! Det lover jo godt nå som bikinien snart skal på! Og ja, jeg mener det er ekstremt viktig å skryte av seg selv om man har oppnådd noe, uansett om det er lite eller stort. At det har blitt en trend der man alltid skal prate ned om seg selv skjønner jeg virkelig ikke, og jeg fant vel raskt ut at det ikke er noe for meg. Så håper dere som leser dette kan ta få litt inspirasjon fra det, og skryt litt av dere selv i dag!

Ellers sliter jeg enda med søvnen min, og hadde store problemer med å sovne i natt siden jeg sov så lenge i går tidlig (ettermiddag..). Men jeg klarte heldigvis å presse meg selv opp til åtte i dag tidlig, og det er jo en god start! Nå sitter jeg her med tannblekingsstrips på tennene fra Dentway  med håret i en knute og føler meg ganske så sexy. Stripsene jeg bruker er virkelig verdens beste, jeg kan godt skrive et innlegg om de hvis noen har lyst? Siden jeg uansett føler meg så ufresh nå så slenger jeg ved en dobbel-selfie fra lørdagsmorgen. 

Og apropos rare drømmer for tiden, gjett hva jeg drømte i natt! At jeg hadde en Louis Vuitton kobraslange + en kvelerslange i samme mønster her hjemme, og at jeg hadde kjøpt de for å ha til kjeledyr. Etter bare noen timer ble jeg livredd for de fæle slangene, så jeg stengte de ute på verandaen i snøen slik at de skulle fryse ihjel og dø. Haha!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg