MORDERNE PÅ KJØPESENTERET

Den siste uken har underskudd på søvn vært hovedordet i hverdagen min, derfor tenkte jeg å sove skikkelig ut i dag. Jeg våknet ikke før NÅ! Herlighet, den søvnen trengte jeg visst. Nå er jeg utrolig slapp i hele kroppen og angrer egentlig på at jeg sov så lenge, men jeg regner meg at kroppen min er glad nå. Søvn er så viktig! Jeg hadde de rareste drømmene også, at det var en gjeng med mordere som var ute etter å drepe både meg, kjæresten og alle vennene mine. Vi drev å løp rundt på et kjøpesenter for å komme oss unna de, og plutselig ble alle splittet og jeg måtte springe rundt alene. Da så jeg Kristoffer og tre mordere sto inne i en glassheis å sloss, og jeg fikk helt panikk og begynte å kaste sko fra skobutikken opp på heisen slik at de skulle slutte. Haha, for en håpløs taktikk igrunn.. 

Jeg lagde en liten kollasj til dere med bilder fra mobilen jeg har knipset den siste uken.


1. Ligger klar hos beauty lounge for å threade fjeset! 2. Mine fine negler. 3. Snapchat fra morgenen jeg dro til Molde, trøtt i trynet! 4. Nettopp ferdig meg dagens løpeøkt. 5. Jeg og lillebror på kjøretur. 6. Sushien vi lagde på fredag. 7. Adrian kjørte oss til konfirmasjon. 8. Erika klar for fest med partyhatten på! 9. Toalettselfie.

Følg meg gjerne på instagram, der heter jeg julianyland 9829;

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg