SMERTEMETT

For en fin dag! Nå er mellomste bror blitt “voksen”, og vi har hatt en utrolig fin dag. Jeg visste virkelig ikke at jeg kunne bli så mett, for dette er faktisk verre enn på julaften. Jeg har spist, og spist, og spist, og spist tapas til den store gullmedalje. Utrolig kult og annerledes å servere det i en konfirmasjon, jeg har iallefall aldri hørt om det! Tror jeg gjør dette veldig enkelt, her har dere et bildedryss fra dagen:

Nå har gjestene akkurat dratt hver til sitt, og jeg skal prøve å sove en halvtimes tid. Har sovet bare 10 timer til sammen på to døgn, så man kan si jeg er veldig sliten nå! Ikveld skal jeg på vors til en venninne før det blir ut på byen en tur etter det. Gleder meg utrolig! Alltid like moro å feste i Molde, for med så mye kjentfolk overalt slår det sjeldent feil 😀 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg