NATTPRAT

Da var jeg ferdig å pakke, hurra! I morgen tidlig må jeg stå opp klokken halv fem(!!!!) for å fikse meg klar til hjemreise. Ikke vet jeg hvordan det skal gå, for så tidlig har jeg ikke vært oppe før. Ved mindre man regner med de gangene jeg kommer sent hjem fra byen, og ikke har lagt meg enda. Haha. Alarmen er iallefall skrudd på orkestermodus, så om jeg ikke hører den i morgen tidlig kommer jeg til å bli fly forbanna på meg selv. Gleder meg sånn til å komme hjem! Mamma har jo kjøpt nytt hus også, og utifra bildene ser det fantastisk fint ut. Det er helt nytt, faktisk ble det ferdig bygd for bare et par måneder siden. Gøy! Jeg skal derimot bo i “gamle” huset sammen med broren min siden de ikke har flyttet opp alle møblene osv enda, men det blir nok koselig uansett tenker jeg. Nå må jeg nesten legge meg, vi blogges fra Molde!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg