SENSUELL OG THREADING

I går la jeg en ny farge på neglene mine hos Beauty Lounge, og for å si det sånn: I´m in love! 

Denne korallfargen er så utrolig hot akkurat nå, og jeg føler meg latterlig fresh når jeg går rundt med disse neglene. Er de ikke fine? 

I går prøvde jeg også noe helt nytt, nemlig threading. Hårfjerning ved hjelp av trå! Det er ikke så veldig vanlig i Norge enda, men i utlandet gjør de det overalt. Det er samme prinsipp som voksing, at man drar ut hårene ved roten. Mange bruker for eksempel å threade brynene sine, mens jeg gjorde det på hele ansiktet mitt i går! Grunnen til det er rett og slett fordi at etter jeg startet på b-vitaminer for at håret mitt skulle vokse fortere, så har jeg fått litt dun i ansiktet. Det er ikke noe mange legger merke til, men jeg syns sminken ikke setter seg ordentlig på grunn av det. Nå har jeg ikke et eneste hår i hele fjeset, og huden min er babymyk 9829; Om man benytter seg av threading i fjeset så er det også som en ansiksbehandling, fordi måten de gjør det på gjør at blodsirkulasjonen økes og du vil få en utrolig glød flere dager etterpå. Me like!

Jeg fyllte også på vippene mine i går. Viser dere bilde senere. Om dere også vil bli fine til 17.mai kan dere bestille time ved å ringe 406 72 160 9829;

Jeg skal jo hjem til Molde i morgen tidlig i konfirmasjon til lillebroren min. Nå løper jeg rundt å pakker litt, men aner virkelig ikke hva jeg skal ha på meg! Kan kjolene under være et alternativ kanskje? Jeg vet ikke hva folk bruker å ha på seg i konfirmasjoner untatt bunad? HJELP!


Korallkjolen finner dere HER mens den grå kjolen (herregud så NYDELIG den sitter på kroppen) finner dere HER

La ut nellybildet av den grå kjolen også så dere ser litt mer hvordan den egentlig ser ut. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg