MANNEHAT OVER PÅSKEEGG

Hvor heldig er ikke jeg? Midt i dette eksamenshelvete kom denne overraskelsen på døren! TUSEN takk MSL-group og Nescafe Dolce Gusto 9829; Siden kjæresten min aldri fikk karret seg til å lage påskeegg til meg passet det ekstra godt med et forsinket et. Det første jeg gjorde da jeg åpnet pakken var såklart å spise opp halvparten av marshmallowsene, noe som gjorde at jeg ble superkvalm. Jeg tåler egentlig ikke søte ting særlig godt, og får skikkelig hodepine. Men jesus, det er så verdt det! Godteri for ever 9829;9829;9829;9829;9829;9829; 

I morgen kommer Kristoffer endelig hjem også, så da skal jeg strategisk plassere alt godteriet i en skål på kjøkkenet slik at han spiser det opp. Det er såklart om jeg ikke får cravings inatt og går å momser i meg alt i søvne. Det hadde virkelig ikke forundret meg.. Er det forresten ikke urettferdig at de fleste gutter kan spise så mye dritt de vil uten å legge på seg? Jeg hater de!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg