CORAL

Var på posten å hentet noen pakker nå nettopp, og der var det bl.annet de to fineste plaggene jeg har sett på lenge! Jeg absolutt elsker denne fargen, og ser for meg den kommer til å være uslåelig på sommerbrun hud i sommer. Åh.


Kjolen finner dere hos Nelly HER 9829; De har den også i mint her og nude her!


Bikini finner dere hos Nevernaked.com  HER 9829;

Jeg kommer til å vise dere resten av plaggene pluss disse to skattene i bedre bilder senere. Akkurat nå er jeg kjempesliten etter trening, men jeg klarte ikke la være å vise de fram asap! Derav bildekvaliteten. Haha. Nå er planen å hoppe i dusjen for å dusje bort solariumslukt og såre treningsben, så skal jeg lage meg et svært glass med smoothie til kvelds. Har enda litt å lese til eksamen før jeg kan si meg ferdig for dagen. Men jeg skal kjappe meg, kan ikke gå glipp av paradise hotell vet dere 😉 

// Adlinks

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg