ICE COLD

Endelig mandag, og endelig blanke ark! Jeg kan ikke fordra helger der jeg drar ut, virkelig. Å kaste bort en hel søndag på å være dårlig gjør det nesten ikke verdt å dra ut. Kanskje jeg skal teste ut nattelivet edru neste gang? Uansett! Jeg fikk ikke sove i natt, så sto ikke opp før halv ti i dag. De to timene jeg sov ekstra merker jeg var veldig etterlengtet, men nå er jeg jo forsinket på alle dagens gjøremål – og det hater jeg. På onsdag har jeg historieeksamen, og er det noen som har tips til ting jeg MÅ kunne? Pensum er jo så utrolig svært, at jeg ikke kan huske alt like detaljert. Jeg hadde blitt veldig glad for tips 9829;

Målet for dagen nå er vel å lese så langt jeg klarer før det blir trening etterpå. I dag står det løping og styrke overkropp på planen. Woho! Merker bare mer og mer at kroppen min former seg etter treningen, og er ikke det motivasjon i seg selv så vet ikke jeg 😀

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg