DELIG GJENSYN

I natt sov jeg over hos Glenn på hotellet han bodde på, veldig koselig! Jeg var jo først på venninnekveld før jeg dro til han, og hadde derfor glemt både tannbørste, sminkefjerner og skift av undertøy. Dere kan tro jeg føler meg ufresh nå? Det første jeg gjorde da jeg kom hjem nettopp var å hive av meg to-dagers-klærene og dro på meg nye truser med duften av tøymykner. Deilig 9829;


Jeg er så glad Zara er den størrelsen hun er, for da kan vi snike henne med overalt. Bl.annet på overnattingsbesøk på hotell 😀 Hihi!

Det var skikkelig deilig å se igjen godgutten min Glenn, blir alt for lenge mellom hver gang vi møtes. Begge har sitt å gjøre i hverdagen, og når vi bor i to forskjellige byer gjør ikke det saken bedre. Nå har vi iallefall lagt litt moro planer mot sommeren, og det gleder jeg meg enormt til!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg