PISSMEGGE PÅ McDONALDS

Skallebank, hovne øyne, fylleånde og inngrodd sminke. Fire ord som beskriver min situasjon akkurat nå. Jeg kan ikke fatte at jeg orket å dra ut flere ganger i uken før. Nå er jeg som en nybegynner som virkelig har det vondt dagen derpå. Hadde det utrolig gøy i går så jeg angrer ikke! Dette var faktisk min første skikkelige ut i Bergen siden jeg flyttet, og det er jo litt stas 😀 Og som alltid endte vi opp på McDonalds der det var verdens sureste megge i kassen. Personlig gjør jeg ikke så mye ut av meg selv når jeg er beruset. Jeg roper ikke høyt og sjangler som en idiot og er relativt høflig mot de i kassen på Mccern. Da jeg skulle bestille sa jeg at jeg skulle ha en Chicken Salsa, så fikk jeg surt tilbake “vi har nattmeny nå, så det har vi ikke”. Som om jeg var dum fordi jeg ikke visste var en såkalt nattmeny var. Jeg sa det bare til henne at det er virkelig ikke nødvendig å være så sur. Jeg skjønner jo at det sikkert ikke er den diggeste jobben å ha nattevakt på Mccern men likevel. Makan til pissmegge med mangel på service er det lenge siden jeg har møtt. Enda godt jeg ikke er så mye å spiser der lengre! Hehe. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg