A LITTLE BIT LIGHTER

Lysere i håret, og det føler ekstremt deilig. Nå skal jeg bare shamponere det et par ganger med blåshampo for å få det litt kaldere, så blir det perfekt! I dag gikk jeg fra å ha tusen planer til å ha…én. Vet ikke om det er deilig eller kjedelig. Egentlig burde jeg isolere meg helt å lese til eksamen, men jeg klarer rett og slett ikke når været er så bra. Jeg kom nettopp hjem etter en lang tur med bikkjevoffsen og skal nå lage middag. Vet dere hva min favorittrett er for tiden? Stekt kyllingkjøttdeig, oppskjært avocado og mager kesam. Verdens enkleste og kjappeste måltid som man garantert ikke ville fått på en gourmetresturant, men jeg syns det smaker så utrolig godt! Nå som Kristoffer er borte orker jeg ikke stå på kjøkkenet å kokkelere noe særlig til meg selv, så da passer denne middagen midt i blinken. Krydrer over med masse gastromat, så er orgasmegaranti i kjeften min iallefall 🙂

Nå er jeg faktisk på vei ut! Skal på byen med bl. annet en venninne fra Ålesund som jeg ikke har sett på kjempelenge. Det tror jeg blir veldig koselig 9829; Blogges i morgen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg