BLONDES HAVE MORE FUN

Jeg har omtrent ikke fått sovet noe som helst i natt.. Vet dere hvorfor? Jeg har drømt om hvordan jeg kommer til å se ut i ettermiddag, fordi om noen få timer skal jeg nemlig til frisøren for å bli blond igjen! Jeg vet det ikke er noe stort over å dra til frisøren altså, men dere aner virkelig ikke hvor mye jeg har irritert meg over hårfargen min den siste måneden. Syns den er fin, men ikke fin til meg. Jeg kler det ikke. Trynet mitt den siste tiden har minnet meg om en gammel bibliotekar som aldri har hørt om hårfarge, og det gjør meg trist. Trist fordi det er så deprimerende å tenke på, men mest trist fordi jeg har så lite problemer i livet at håret mitt liksom er den største krisen. Nesten iallefall. Vi må da bare elske våre luksusproblemer!

Slenger med noen bilder fra i fjor sommer. Blond og brun forever 9829;

Er det forresten bare meg som ser at jeg har slanket meg siden forrige sommer? Hvis ingen andre ser det blir jeg irritert altså!! Da spiste jeg mccern minst en gang i uka og den eneste treningen jeg fikk var da jeg sjanglet meg hjem fra byen en lørdagsnatt. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg