NÅ ER JEG SOMMERFIN


Kjole fra HM og skjorte fra Zara.

Nå føler jeg meg så fresh! I dag har jeg som sagt vært hos Beauty Lounge her i Bergen for å fylle på vippene litt. Sist gang jeg la vipper så la vi ikke så mange, fordi vippene mine var så utrolig skadet etter at jeg tok på i Molde.. Nå har mine egne vipper vokst ut nesten som normalt igjen, og vi kunne legge enda tykkere vipper. Hurra! Neste gang jeg skal legge igjen er nok vippene mine som før, veldig deilig å vite at jeg slipper å miste alle vippene mine igjen. De er så dyktige hos Beauty Lounge 9829;

Fant også ut at vi skulle fikse neglene mine, selv om jeg egentlig ikke trengte det. Moro med forandring fordi! Siden jeg hadde akryl fra før tok hun bare å filte de ned litt pluss formet de i mandelform. Over der la hun nude shellac. 


Ble de ikke fine? 😀 Zara syns iallefall det!

Jeg får behandlingen min sponset, og jeg kan med den beste samvittigheten anbefale de videre. Dere kan bestille time på telefon 408 72 160. Sjekk også ut facebooksiden deres HER! De har nå et supert tilbud der dere får nytt sett med negler på fingrene pluss shellac på tærene til 1299 kr 9829; Perfekt nå før sommeren!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg