DØD

Nei vet dere hva, i dag viser Bergen virkelig sitt sanne jeg. Regnbyger fra helvete og en vind som mildt sagt er helt ufordragelig. Det kan da ikke være slik været er her HELE året, slik ryktet sier? Da lurer jeg på hvorfor noen gidder å bo i Bergen, inkludert meg selv! Forrige uke som var så fantastisk.. Buhu. Får vel hamstre inn et lager med paraplyer pluss støvler. Men nok om været, om dere faktisk hadde brydd dere om det så er det bare å gå inn på yr.no.

Jeg har nettopp kommet hjem etter en koselig lunsj med Karoline. Vi satt oss på BIT på Galleriet, der har de så digge bagetter og salater. Mmm, det anbefales på det sterkeste! Meg og Karoline turnet jo sammen før, og vi har sååå mange gode minner. Får tårer i øyenkroken av å tenke på at den tiden av livet mitt er over, samtidig som jeg er veldig glad for at jeg er så heldig som har de minnene 9829;


Fail-selfie av meg og Zara. Skjorte fra Zara (hehe et lite sammentreff der ja xPxD)

Nå sitter jeg her å vurderer om jeg skal trene eller ikke. Jeg veier nok mest mot en fridag i dag altså, så da blir det nok også det. Viktig å lytte til kroppen, og med tanke på at jeg kun sov fem timer i natt er det kanskje lurt å la være. Har dere forresten noen tips til ting dere vil lese på bloggen min? 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg