BLI NY DAG

//Annonse

Hei 9829; Hvordan går det med dere i dag? Jeg ligger enda i sengen og prøver å manne meg opp til å komme meg inn på badet. Skrittene ut av dyna er bare så alt for tunge og frister ikke litt engang. Sitter å ser ned på Zara som ligger på gulvet for seg selv. Ingen mensenhund fikk sove i senga i natt nei! 


Jakke – River Island HER // Jeans HER (Bare 149kr!! Jeg har str S :)) Topp – BIKBOK // Hodebånd – Ebay // Boots – Primeboots HER

I går var jeg hos Beauty Lounge og fikk nye vipper, bryn og makeup. Passet meg perfekt ettersom Kristoffer kom hjem i går, og lets face it – jeg kan virkelig ikke sminke meg selv.. Alle jentene hos Beauty Lounge er opplært til å bl.annet å legge makeup 🙂
 


Se, så kult! Negledesigneren testet ut litt forskjellige looks på en av kollegene sine. Er det ikke mye fint? Skjønner ikke at det går an å være så stødig på hånden jeg.. 

Men ja, over til vippene. Mine egne vipper var sykt skadet etter at jeg la vipper i Molde sist. Som dere ser på bildet under har jeg mange “hull” mellom vippene osv. Det er ikke bra! Vippene jeg brukte før var visst alt for tunge, og man vil jo helst ikke ødelegge sine egne vipper kun fordi man har på vippeextensions. Derfor fikk jeg lette og gode vipper i går som jeg ikke merker at jeg har på i dag engang, og det er veldig deilig. 

Siden vippene mine var så skadet la vi ikke så alt for mange vipper i går, men likevel nok til at det ser fyldig ut 🙂 Viktig å gå til noen som har peiling slik at dine egne vipper ikke ramler av!


Og her ser dere makeupen. Kommer garantert til å dra innom hit neste gang jeg skal på byen, for sminke kan de 😀

Under finner dere noen bilder av salongen:

Lyst og fint, slik jeg liker det 9829; For timebestilling for enten vipper, negler, smnke, massasje eller hva det måtte være – kan dere ringe eller sende sms til 408 72 160.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg