CHILL SUNDAY

I dag har vi baaaare tatt det helt med ro. Dro på Cafe Norden for å spise frokost tidligere i dag og jeg bestilte meg en skikkelig svær burger. Hadde gledd meg så fælt til å endelig spise litt junk igjen, men akkuart den burgeren jeg bestilte var selvfølgelig ikke spesielt god så jeg endte opp med å spise tilbehøret i stedet for.. Haha! Bestilte meg også en jordbærmilkshake og den var så god at jeg helst skulle tatt den med hjem å fyllt opp badekaret med. Anbefales på det sterkeste om dere skal til København!

Planene for kvelden er egentlig bare å dra ut å spise for så å slappe av enda mer, Kristoffer drar jo i morgen tidlig og jeg reiser ikke til Bergen før på kvelden. Lurer på hva jeg skal finne på? Satser på at jeg får sen utsjekk fra hotellet, ellers så kan jeg jo bare dra på flyplassen å shoppe litt. De har seriøst dritbra shopping på Kastrup!


Cardigan – Bikbok // Skjerf – Acne // Bukser – Second Female HER // Sko – Toms // Veske – Michael Kors

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg