MINUS 20% FOR ALT PÅ MIINTO!

// Innlegg skrevet i samarbeid med miinto

 

 Hyyyl!! I dag har Miinto.no 20% avslag på absolutt alt i nettbutikken sin 😀 Dette er jo en av mine favorittsteder å nettshoppe, fordi omtrent alle merkene jeg liker godt er samlet på ett sted. Primeboots, By Malene Birger, Daniel Wellington, Samsøe Samsøe, Kouture, listen er lang! Jeg har siklet på de knehøye primebootsene kjempelenge nå, så de kommer jeg nok til å bestille meg i dag. LYKKE!

Under finner dere mine favoritter – og happy shopping!

 


HER // HER // HER // HER

 


HER // HER // HER // HER

 


HER // HER // HER // HER

 


HER // HER // HER // HER

 


HER // HER // HER // HER

 


HER // HER // HER // HER

Noen favoritter?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg