KAPPLØP OG ALENEMIDDAG

Hei! Da er jeg framme i København, og det er sykt deilig 😀 Reisen gikk kjempefint, det eneste problemet var at alle på flyet lekte førstemann til taxien etter vi gikk av. Da slo konkurranseinnstinktet mitt inn skjønner dere, og jeg løp med den gule kåpen flagrende bak meg med en trillekoffert som gikk så fort at hjulene nesten falt av! Jeg kom først i taxikøen og kunne fornøyd (men litt svett) hoppe inn i en bil til hotellet. Med en gang jeg satt meg inn begynte også taxisjåføren å gi meg rikelig med komplementer, og det var jo hyggelig. Jeg var både “smukk”, “beautiful” og “vakker”, og jeg ble jo såklart dritflau der jeg satt fordi jeg visste ikke hva jeg skulle svare. Men det verste var jo at han spurte meg på date! Og når jeg svarte “takk for tilbudet, men jeg har kjæreste” ble det klein stillhet resten av taxituren. Som varte i 20 minutter… Haha! Syns det var veldig hyggelig uansett da, er ikke alltid fremmede er så hyggelige som det han var 🙂


Dagens reiseantrekk: Jakke fra Zara, Veske fra Michael Kors og boots fra Friis.


Kjole fra Bikbok. Helt perfekt å reise i, så myk og god! Slipper man å kneppe opp knappen på jeansene når man sitter på flyet, noe jeg alltid gjør..

Ikveld har jeg faktisk vært på resturant helt ALENE å spist middag. Jeg var så sulten når jeg kom fram at jeg bare måtte.. Kristoffer kommer ikke før i morgen tidlig dessverre, så nå får jeg en natt alene. Gleder meg sånn til han kommer, åh 9829; Etter at jeg hadde spist middag (og tatt meg et par glass vin) stoppet jeg innom et supermarked for å kjøpe inn litt til hotellrommet. Dessverre hadde dette supermarkedet bare godteri og potetgull, så jeg bare lukket øynene og spaserte fort bort til kjøledisken for å hente et par pepsi max. Nam!

Nå skal jeg hoppe i dusjen og rive av meg alt av sminke, før jeg setter på en film. Elsker å sove i hotellseng, det er så digg. Håper jeg sovner fort slik at morgendagen kommer fortere! 

Hva gjør dere i dag?:)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg