JEG VANT

Heihei! Da er jeg snart klar for avreise til København, wohooo som jeg gleder meg! Kampen mellom den-alt-for-lille-kofferten vs. meg ble forresten 0-1. I natt prøvde jeg outfits å pakket fornuftig for en gangs skyld, så nå lukker den seg perfekt igjen uten at jeg trenger å få scenestrekk i det jeg prøver å sette meg oppå den mens jeg drar igjen gliderlåsen. Men søren dere, gjett hva jeg nettopp kom på? Herregud jeg er så sykt håpløs!!! Tenk om jeg shopper i København da, noe jeg definitivt skal gjøre – hvor skal de klærene gjøre av seg? Nå er jo kofferten perfekt full. Nei, nå.. Jeg blir så lei av topplokket mitt av og til at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg.. Jeg får vel kle på meg alle de nye klærene jeg kjøper og se ut som en tsumobryter på flyet hjem. Jeg NEKTER å ta ut noe fra kofferten. Da vinner jo den!

Går enda rundt i joggisen, må vel snart skifte til reiseantrekket. Skal ut å lufte min nye Michael Kors og Zarakåpe for første gang, gleder meg. Skrev forresten under kontrakt på leiligheten i dag også! Når jeg kommer hjem fra Danmark så er leiligheten min og Kristoffer sin 9829; Nå må jeg egentlig kjappe meg litt, så vi bloggezzzz fra København!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg