THE LAST BREAKFAST

God morgen! Vil ikke akkurat påstå at jeg sitter her å nyter en deilig frokost, men jeg hiver i meg et par knekkebrød og skyller det ned med skummet melk – og det er godt nok for meg altså. Ja, da har vi kommet til endestasjonen og det er siste dag her hjemme i Molde. Tiden har gått alt for fort, men herlighet som jeg har kost meg! Føler meg bedre med meg selv enn på lenge, så jeg tror det bare var sunt for meg å komme hjem til gamle vaner og se igjen kjente fjes for en stund. Nå kunne jeg ikke vært mer flytteklar og jeg gleder meg enormt til å komme til leiligheten i ettermiddag! Det blir nok ganske så travelt uansett, for ikveld har jeg en avtale pluss at jeg må pakke om alt for Københavnturen i morgen. Tenkte jeg skulle prøve meg på å kun ha med håndbagasje til Køben, derav en middels-størrelse trillekoffert. Må egentlig le av hele prosjektet, for det går nok ikke an. Jeg får vel dra en fotballfrue å planlegge alle antrekkene mine for helgen, akkurat nå høres det ut som en meget lur ide!

Blir ingen spinning på meg i dag, kroppen er sliten og da får man bare høre på den. Tar med meg Zara for en powerwalk i stedet for, og så kommer Torild å spiser lunsj her i tolv tiden. Jeg vil også si tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen for tiden, så STAS altså! 🙂 Syns det er utrolig gøy med både positive og negative tilbakemeldinger, så keep them coming!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg