KAFFETRØTT


Genser fra bikbok og shorts fra topshop.


Noen bilder fra min morgen. I dag drikker jeg kaffe, noe jeg syns smaker helt jævlig. Drikker det fordi jeg er SÅ trøtt!

Sovnet vel ikke før tre i natt, så det var en stykk irritert og trøtt Julia som slumret alarmen klokken åtte. Våknet opp for halvannen time siden, og siden da har jeg egentlig bare gått rundt i dvale. Jeg er SÅ trøtt! Og når jeg først drikker kaffe – da betyr det at jeg er jeg trøtt altså. Dette er  siste dagen min hjemme i Molde før jeg flytter, og det er jo litt trist egentlig. Samtidig er jeg sååå glad for at jeg skal reise nå, og jeg har så mye moro å se frem til så kan ikke klage heller. Dagen i dag skal derfor brukes sminkefri, først på trening så skal jeg hjem å pakke ferdig. Ikveld blir det nok litt venninnekos kan jeg tenke meg – og i morgen drar jeg! Æææ. 

Har forresten et SYKT tilbud å dele med dere i morgen, klarer nesten ikke vente med å publisere det!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg