UKENS HURTIGSKRIVING

Wopsi, glemte helt av å skrive forrige uke! Denne spalten er jo det jeg får mest ros for på bloggen, og det er jo veldig morsomt 😀 Okei, er dere klare? 4 minutter fra NÅ!

Jeg starter som jeg også gjorde på forrige hurtigskriving, med å si at jeg virkelig ikke aner hva jeg skal skrive. Når man først skal samle tankene går hodet mitt helt i surr og alt jeg klarer å tenke på nå er at jeg prøver å komme på hvilken truse jeg tok på meg i dag tidlig. Har jeg virkelig så dårlig hukommelse, for seriøst – jeg husker det ikke! Tror den var hvit.. Eller blå? Nei samma det, så interessant er det ikke for dere å vite hvilket undertøy jeg går med.

I overimorgen flytter jeg jo til Bergen, og jeg gleder meg som en gaal. Det er alt jeg tenker på for tiden. Det, og at jeg skal til København på torsdag for å møte Kristoffer. Vi har ikke sett hverandre på nesten to (!!!!!) måneder siden har har vært på befalskolen siden starten av februar. To måneder er faktisk sykt lenge. Men siden vi har pratet endel i telefonen, pluss at jeg har vært hjemme har tiden gått utrolig fort. Deilig er det. Så tenker jeg også mye på hvor irriterende noen blogglesere kan være. Noe jeg som regel tenker hvis noen er uenige med meg. Haha! Dårlig egenskap.. Men seriøst, flere av dere har skrevet milevis med kommentarer på innlegget “overvekt”, der dere påstår det ene og det andre. Det er som om dere prøver å lege ord i munnen min og det er så irriterende at jeg får ikke sagt det nok. Det er som om dere vil jeg skal skrive mye dritt slik at dere har noe å ta meg på, selv om jeg ikke gjør det. Men men, folk er forskjellig antar jeg. 

Haha og i går vet dere, gjett hva jeg gjorde da? Spiste to menyer med chrispy chicken på burger king, klarte ikke holde meg. En meny var liksom bare en forrett, og plutselig gikk jeg til kassen for å bestille en til. Kaloribombe eller hva? I dag har jeg iallfall løpt 9 kilometer, så tenker jeg å løpe 5 til etterpå. Da er de kaloriene borte iallefall! Åh, søren. Nå ser jeg det har gått fire minutter. Ikke kom jeg på noe morsomt å skrive heller. Faen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg