RISE AND SHINE

Rise and shine alle sammen, nå er det freeeeedag! Ukene fyker forbi som bare det, og jeg er snart flytteklar og vel så det! Bare ti dager igjen nå, woho! Jeg kom nettopp hjem fra en morgenøkt, det ble gåing med 10-12% stigning på mølla i dag pluss styrke på armer og overkropp. Veldig deilig. Har fremdeles utrolig vondt i kneet, så jeg kan ikke trene noe særlig ben eller løpe – noe som er dritkjipt. Skal prøve å få meldt meg på en cardio step time til i morgen, så krysser jeg både fingre, tær og tilbakestående knær for at det går fint.

Har nettopp kastet i meg verdens beste frokost, ååååh jeg dør sånn av maten under. Det er seriøst bare SÅ godt! Blander sammen to egg, litt skummet melk og krydder for å lage eggerøre av det. Steker den på utrolig svak varme (på 4 til de som har induksjonsplate) for da blir den så utrolig saftig og god. Under har jeg litt lett majones pluss et halvt polarbrød extrem. Har også fått heelt hekta på jordbær og bjørnebær, og sammen med mager vaniljekesam er det fantastisk godt 😀


Zara spiser også frokost sammen med meg, hihi.

Nå skal jeg hoppe i bilen igjen for å ta litt solarium. Med et grusomt vær ute merker jeg det skal bli nokså digg! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg