FLOWER POWER

annonselenker

Da er macen tilbake i hus og jeg smiler fra øre til øre! Dro på butikken for å handle inn litt sunn og digg mat også, bl.annet grillet kylling som jeg skal lage en salat av til middag, og massevis av bær 😀 Mager vaniljekesam med disse godsakene er så nydelig godt – og veldig sunt. Kjøpte inn bjørnebær også, som jeg faktisk aldri har smakt tror jeg? Blir spennende å prøve ut.

I dag er jeg i et skikkelig shoppe-til-sommeren humør, og ikke overraskende så er det fargerike klær jeg er på utkikk etter. Brune ben med plaggene under er jo en sikker vinner. Her har dere mine favoritter.


1. HER // 2. HER // 3. HER


4. HER // 5. HER // 6. HER


7. HER // 8. HER // 9. HER


10. HER // 11. HER // 12. HER


13. HER // 14. HER // 15. HER


16. HER // 17. HER // 18. HER // 19. HER


20. HER // 21. HER // 22. HER // 23. HER


24. HER // 25. HER // 26. HER


27. HER // 28. HER // 29. HER

Pssst! Nelly har også 20% avslag på alle gensere, de finner du HER 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg