OH HAPPY DAY!

Wohoooo for en nyyyydelig måte å starte dagen på! Fikk melding fra Elkjøp om at Macen min endelig var ferdig på reperasjon, så når klokken tikker ti skal jeg storme butikken for å hente ut den nydelige babyen min 9829; Før brukte jeg cirka 15 minutter på et innlegg, alt fra redigering av bilder til å skrive. Mens nå som jeg har hatt den forbannede lånepcen bruker jeg seriøst over en time! Her går det så treigt at jeg faktisk tror det hadde vært raskere for meg å gått til Kongsberg og reparert macen min selv.. Ikke nok med det, har jeg fortalt dere at jeg også har en lånetlf nå? Åjoda, klarte å knuse skjermen på min fine iPhone 5c på bursdagen min, så den er nå også inne for reperasjon. Jeg må bare le, at det går an å være så utrolig håpløs og ikke minst glepphendt!

Her sitter jeg alene på kjøkkenet og gliser som en annen retard. Men det får bare være, nå er det bare tyve minutter igjen til jeg er gjennforent med min faste følgesvenn. Hihihihi.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg