EFI HYDRO SILK

Heihei! Jeg har lagt epilering litt på hylla nå som det er vinter, og har nå gått tilbake til den gode gamle høvelen. Eller gammel blir vel kanskje helt feil å si, for nå har jeg startet med Hydro silk sin fantastiske høvel! Det er ikke bare en høvel som kun barberer, men den gir også huden min fantastisk pleie ved å smøre den inn samtidig som jeg barberer. Jeg sliter veldig med tør hud, spesielt på leggene nå om vinteren. Siden jeg har startet å ta litt solarium også nå hjelper ikke det noe særlig på, derfor er jeg veldig glad for at jeg er så heldig som får teste ut Efi Hydro Silk!

Allerede i 2010 kom jo denne måten å barbere på for menn, så hvorfor skulle ikke vi kvinner få det samme? Etter intervjuer med tusenvis av kvinner klarte Wilkinson Sword klart overføre disse erfaringene til barbering for kvinner! Tommel opp for flassfrie legger nå på vinteren 😀 Høvelen er spesielt designet for kvinner, den har bl.annet fem kurvefølende blader som glir flott over kurvene våre, fuktivhetsgivende ingredienser som aktiveres når den kommer i kontakt med vann – som hjelper huden å gjennopprette sin naturlige fuktighet etter barbering. Effekten varer i over to timer! Bladene er også iført en unik hudbeskyttelse som motvirker bl.annet irritasjon.

Alt i alt er jeg superfornøyd, og barberingen går som en drøm. Etter jeg startet på b-vitaminer vokser jo ikke bare håret på hodet mitt fortere, men også på de uønskede stedene (uheldigvis). Jeg må derfor barbere meg oftere enn jeg trengte før, så da er det godt å vite at huden fremdeles holder seg myk etter barberingen 🙂 

HERkan du bestille en gratis prøvepakke (porto tilkommer), og lese mer om høvelen! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg