ALL THAT FASHION..

Jeg er så utrolig lei av klærene mine for tiden, og vet liksom ikke helt hva jeg skal kjøpe heller for at jeg skal bli fornøyd. Bestilte meg en pakke fra nelly i sta, så håper den faller i smak. Kan vise dere etterpå! Jeg bladde også litt i arkivet for å se hvordan jeg kledde meg før, noe jeg aldri skulle gjort. Gamle Julia er en fin blanding av diare og glitterøyenskygge. Og tupert hår. Haha, at jeg hadde så mange blogglesere skjønner meg ikke. Men jeg begynner å anta at det er fordi dere lo av meg, og ikke fordi dere syns jeg var kul?

Sliter enda med null strøm på kamera. Derfor dro jeg opp det kule throwbacket. I dag har jeg bare trent og tatt sol, og nå sitter jeg i sofaen og er SYKT sulten. Dessverre er jeg så lei av all maten jeg lager, så har dere noen middagstips som er supersunne? Kjapp dere før jeg sulter ihjel!!

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg