EN AV DE MORGNENE..

Hei på dei du som leser. Hihihihihi. Hadde rigget stand alt i dag tidlig for å ta masse fine bilder til bloggen. Men wops så var kamera tom for strøm. Typisk!! Rakk ikke å lade det heller før jeg måtte fyke avgårde. Drittmorgen. Nå skal jeg på trening. Jeg har blitt så flink, ikke for å skryte altså. Merker også stor forskjell på kroppen min, at jeg har blitt slankere altså. Og det er gøy! Kan vise dere før/etter bilder om dere vil? HvalJulia til venstre på bildet og normale meg til høyre. Hehe. Herregud nå skriver jeg bare tull, typisk meg når jeg er stressa. Mamma ringte og bare “JEG ER TOM FOR STRØM PÅ TLF KOM PÅ JOBBEN MIN MED LADER!!!”. så jeg bare æææææ, stress!! Snakkes senere, om dere fremdeles gidder å lese bloggen min etter dette håpløse innlegget. Bildene over er også gamle. Dårlig-blogger-minus-poeng.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg