LØPEJULIA

Heihei dere 9829; Akkurat nå sitter jeg i telefonen med Birte, og hun hører på alt jeg skriver. Hehe. Er litt tom for ideer i dag skjønner dere. Ikke alt for mye spennende som skjer her i Molde denne uken, bortsett fra trening og henging med venninner. Det syns jeg er veldig deilig, og for min del trenger det ikke å være fest og moro hver eneste dag! Jeg og Birte sitter å planlegger litt, for jeg og Kristoffer skal jo ta over leiligheten hennes fra 1. april. Wiiii, gleder meg! Har jo vært i den mange ganger, så jeg vet akkurat hva jeg kommer til 🙂 

Jeg tenkte å leie en bil for å kjøre fra Molde til Bergen rundt den 26.mars, slik at jeg får med meg alle klærene mine osv. Det går nok ikke bare i en koffert! Hihi. Så skal jeg være med Birte noen dager før jeg skal til København siste helgen i mars, og da jeg kommer tilbake er leiligheten våååååår. Hurra! Det blir så deilig. Den ligger rett ved bybanestoppet på brann stadion, til de som lurer. Nå tenkte jeg å gå en tur med Zara før det blir trening senere ikveld. Herregud dere, vet dere hva forresten? I går løp jeg 7km på tredemølle. Det har jeg ALDRI gjort i mitt liv! Plutselig fant jeg bare løpeformen. Skal prøve meg på samme distanse, om ikke lengre i dag 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg