KOLLEKSJONEN ER UTE


Kjole 1 HER, armbånd 1 HER, armbånd 2 HER, kjole 2 HER


Genser HER, skjørt HER, veske HER, sko HER


Kjole HER, bikinitopp HER, selebukser HER, sko HER, øredobber HER


Øredobber HER, jakke HER, kjole HER


Jumpsuit HER, sko HER


Øredobber HER, armbånd HER


Halskjede HER, topp HER, leggings HER, sko HER


Genser HER, sko HER

Resten av kolleksjonen finner du HER!

Ææææ, det er så mye fint! Endelig er kolleksjonen til nelly og Leighton Meester ute, og jeg sliter veldig med å bestemme meg for hva jeg skal bestille. Den hvite peplumgenseren skal jeg ha iallefall! Jeg burde bestemme meg kjapt, slik at ikke alt blir utsolgt. Disse varene kommer sikkert til å gå fort! 🙂 Hvilke er deres favoritter?

//adlinks

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg