RESTYLANE I FJESET?

Av en eller annen grunn har jeg fått flere kommentarer den siste tiden på om jeg har fyllt ut kinnene mine med restylane, eller rett og slett proppet trynet mitt fullt av botox. I går fikk jeg typ 10 kommentarer på det, og jeg skjønner ingenting! Haha. Jeg har alltid hatt ganske høye kinnben og egentlig hele tiden vært et bollefjes. Det er jo ikke noe som plutselig har skjedd over natten. Jeg syns restylane kan være en god løsning til de som ønsker mer markerte kinn, men for min del så er det virkelig ikke et behov i det hele tatt. Om jeg skulle gjort noe med fjeset mitt så er det heller å fjerne litt av kinnene mine, i stedet for å fylle på.

Det eneste stedet jeg har restylane er i leppene mine, og det er jeg veldig fornøyd med. Kommer aldri til å slutte 9829; Hehe, neida.. Ville uansett bare avkrefte ryktene om at jeg hadde tatt restylane andre steder i fjeset, for det stemmer ikke.

Er det virkelig så stor forskjell på disse bilden? Skal jeg være helt ærlig føler jeg at de omtrent er helt like. Om man ser bort ifra at jeg var brunere til høyre da såklart. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg