LEIGHTON MEESTER FOR NELLY!

Førstkommende mandag slipper nelly sin største kampanje noen sinne, i samarbeid med selveste stjernen fra Gossip Girl, Leighton Meester. Jeg er så utrolig spent på kolleksjonen at jeg holder på å dø! Hun er jo virkelig et stilikon uten like, og absolutt en av de kvinnene jeg virkelig ser opp til. Jeg har jo vært en av Gossip Girls største fans, så det er ikke rart jeg gleder meg til å se hva nelly og Leighton har fått til! 🙂


Om du vil se flere backstagebilder fra shooten deres, klikk HER!

I den anledning har jeg funnet fram endel skjorter og bluser til dere, noe som er utrolig kult til våren. Gleder meg til å ta på meg shorts eller jeans sammen med plaggene under. 


HER // HER // HER


HER // HER // HER


HER // HER // HER


HER // HER // HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg