OLD SCHOOL BLOGING

Hei hei! Beklager mitt lille fravær, men jeg har endelig levert macen til reperasjon. Heldig som jeg er fikk jeg med meg en lånepc også. Eller, heldig er jeg kanskje ikke. Lånepcen er en treig murstein fra Toshiba år 2000, og jeg bruker cirka ti år på å laste opp en nettside. Jeg har jo like stor tålmodighet som en ert, så da merket jeg det ble veldig problematisk for meg å sitte her å blogge. Jeg får ikke redigert noen bilder fordi det går så seint, ååå!! Men men, da blir det bilder uten filter og airbrush en uke fram i tid. Da blir det blogging som i gamle dager da jeg ikke hadde oppdaget picmonkey og pixlr.com/express.

Jeg har vært våken en stund allerede, så jeg har fått lakket negler og sminket meg litt. Digg at det er fredag forresten! Da er det ikke lenge igjen til jeg har bursdag, jippi 😀 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg