HOME SWEET HOME 9829;

Hei hei! Denne uken har vært så sykt travel, og bloggingen har vært grusom. Beklager det! I dag ga jeg faktisk fra meg nøklene til leiligheten i Oslo og kjørte hjem til Molde, så nå har jeg bedre tid til bloggen også. Kjøreturen hjem gikk fint, men siden jeg heter Julia og tydeligvis idiot så glemte jeg å lade iPhonen i natt, derfor gikk den tom for strøm etter en halvtime i bilen. Da måtte jeg kjøre bil på gamlemåten da, og titte ut av vinduene. Grusomt kjedelig. Glad jeg har iPhone med apps, som for eksempel Candy Crush 9829;9829;9829; Jeg vet jeg er hekta på spillet et år etter alle andre, men det er jo typisk meg å henge etter.. Hehe

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg