TIPS?

Nå trenger jeg deres hjelp! Er det noen vet om gode måter å tilberede en søtpotet på? I ovnen, steke den, bake, lage stappe? Hmm, det er så mye man kan gjøre! Jeg tenkte å lage det til middag nå etterpå, så tips tas imot med stor takk 😀

I sta dro jeg bort på Elixia for å train hard, men etter et kvarter gikk brannalarmen og alle måtte gå ut. I stedet for å stå ute sammen med resten av treningsnarkomanene før vi kunne gå inn igjen, gikk jeg bare hjem. Jeg er ikke vanskelig å umotivere med andre ord, HUFF! Vel vel, sånn ble det i dag da.. Dagen min er utrolig lite spennende, foruten om min mislykkede økt på trening har jeg bare dusjet og spist lunsj. Straks får jeg besøk, og jeg tenker meg på en powerwalk. Fra og med i morgen av blir det sykt travle dager, så digg å kunne slappe av nå!


Hun er slapper seriøst av HELE tiden. Skal tvinge henne med på tur etterpå, da blir hun nok “glad”. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg