THE OLD LADY

Woah, for en slapp lørdag! Har ikke gjort annet enn å….vaske. Vaske vegger, gulv, overflater og klær. Og det verste av alt er at jeg nøyt det! Hjelp, Julia-holder-på-å-bli-voksen-alarm! Håper jeg bare ikke er på vei til å bli kjedelig også. Jeg er dritlei av å dra ut på byen, og det beste jeg vet er å dra ut for å spise middag over et glass vin. Haha, jeg må le av meg selv. For et halvt år siden hadde jeg elsket en fest med vodka redbull overload, mens nå spyr jeg av tanken. Jeg elsket å våkne dagen derpå med de sykeste fyllehistoriene som meg og mine venninner lo av lenge framover. Vel, den tiden er lagt på is for øyeblikket. Og jeg tror ikke superdritafylla kommer til å bli en periode igjen i livet mitt. Men hvem vet!

Har ingen bilder fra i dag siden jeg ser ut som avfall, her er derfor noen mobilbilder jeg tok på vei til flyplassen i går. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg