LAST NIGHT FROM MY iPHONE

Åh, hei dere. Har ikke kommet til bevisstheten før nå jeg, haha! Det betyr jo bare at det var et bra Blog Awards i går. Jeg blir egentlig aldri fyllesyk, men i dag våknet jeg opp med den verste hodepinen jeg noen gang har hatt. Har bare ligget i fosterstilling i sengen fram til nå, fysj! Det eneste jeg craver er en chrispy chicken fra burger king, men jeg skal prøve å holde meg unna for i dag. Har en salmalaks i kjøleskapet jeg heller burde lage meg til middag, selvom junk frister tusen ganger mer at the moment!

Kvelden i går startet iallefall med mange nydelige bloggere hjemme hos June, utrolig koselig at så mange av oss samlet seg før selve prisutdelingen! Deretter dro vi på edderkoppen teater for selve showet, som jeg personlig syns var veldig bra 🙂 Jeg hadde ikke med meg kamera i går, men jeg skal straks ned til June for å hente tingene mine fra i går, så jeg kan føre over noen bilder fra minnekortet hennes! Her er en knippe selfies jeg tok med mobilen:

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg