SOVE

Hei alle sammen, og gjett hvem som forsov seg i dag. Meg! Siden jeg har endel å fikse før kvelden skulle jeg stå opp sååå tidlig for å trene før jeg startet på alle ærende. Men neida, da klokken ringte klokken syv var jeg kjapp med å skru den av igjen, før jeg snorket videre helt til klokken halv tolv. Det er jo klassisk Julia, jeg kommer aldri til å forandre meg heller tror jeg. Å sove er det aller beste jeg vet, noe det alltid har vært. Når jeg var liten, typ 5-6 år og noen spurte meg hva det beste jeg visste var – så svarte jeg “å sove”. De fleste barn ville nok sagt å se på disneyfilmer, ri på hest eller å leke med barbie. Men ikke frøken Nyland, hun elsket å sove. Haha!

Noen som også elsker å sove er min lille Chihuahua Zara. Hun sover alltid lengre enn meg, selvom jeg føler at jeg sover lenge. Nå er klokken snart halv ett, men det virker ikke som om hun har tenkt å stå opp med det første heller! Hihi.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg