ALT MAN IKKE VET

Herregud, vet dere hva jeg nettopp fant ut? At iPhoto at en egen papirkurv, så alle bildene jeg sletter havner der i stedet for den ordinære papirkurven på macen. I iPhotokurven hadde jeg nesten 11 000 bilder! Haha at det gåååår an altså.. Det er ikke rart macen bare blir treigere og treigere. Huff.

Men nok om det! Vil mye heller snakke om i går, som var en superkoselig kveld med mine beste venner. Først dro jeg, June og selvfølgelig bursdagsbarnet Glenn for å spise middag på Mini Sushi på Majorstuen. Det er en veldig liten resturant, men utrolig koselig! Deretter dro vi hjem til Glenn for å drikke mer vin sammen med litt ost og kjekt, før vi dro videre til byen. Det er egentlig ikke så gøy å dra ut på lørdager i Oslo, for det er så fullt overalt! Man må liksom ta av seg hælene å bruke de som våpen om man skal kjempe seg fram i køen til baren, eller så må man vente femten minutter for å gå på toalettet. Latterlig. Vi var først på solliis en liten tur før vi dro på Ett Glass på Karl Johan, som egentlig mest har blitt et homsested? Utrolig hyggelig iallefall 🙂

Jeg og June dro hjem sammen til meg når det stengte for sleepover. Så nå sitter vi begge her å blogger om kvelden i går! Hihi 🙂

Senere i dag skal jeg på spinning klokken halv fem, før vi skal ut å spise på Yayas senere i kveld. Jeg har aldri spist der, men hørt mye bra om den resturanten. Gleder meg!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg