DRITA MARITA

Hei! Sorry zero bloggoz i går, men jeg hadde ikke tid! Føk rett fra jobb i bursdagsfest skjønner dere. Hadde gledet meg helt sykt til å dra ut på byen i Oslo igjen, siden det var så lenge siden sist. Men tror dere ikke jeg ble megadrita og måtte dra hjem? Haha guuud, når skal jeg lære at shots er et big NO NO? Jeg var vel på byen i sånn…. ti minutter? Før jeg fint bare måtte skjønne at dette går ikke, og spasere hele bogstadveien for å komme meg hjem. Kjøpte med meg deilig nattmat på veien da tydeligvis, og koste meg i sengen med KUWTK før jeg sovnet. Livet 9829; Det var veldig morsomt på vorset til Frida heldigvis da, så det er ikke krise at jeg ikke fikk med meg stemningen på byen.

Rakk å knipse noen bilder før jeg dro i går:


Fikk pakken min fra Boozt i går også! Jakken er helt nyyyydelig, elsker den 9829; Den finner dere HER!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg