BESTILT!

Hey babes! Jeg er så syyykt sliten i dag, og kroppen verker av stølhet. Garantert siden jeg har trent ganske hardt de tre siste dagene, og det gjør meg bare godt! Var på spinning i dag tidlig også, veldig deilig. Jeg syns jeg har blitt flink på treningsfronten altså 😀 I morgen har jeg en utrolig travel dag, så da tar jeg meg nok en treningsfri dag tror jeg. I kveld blir det bare avslapning med tvserier, utrolig digg! Handlet forresten en pakke hjem fra Boozt i går, kom over at de har et skikkelig stort salg, så fikk meg endel godbiter for en billig penge 🙂


Jakke fra Vila HER // Paraply fra Ralph Lauren HER // Loafers fra Selected Femme HER

 


Vest fra Soyaconcept HER og sko fra Friis HER.

Hva syns dere om innkjøpene mine? Pakken kommer vel i morgen regner jeg med, så da blir det outfitbilder! Favorittene er absolutt den hvite jakken fra Vila og bootsene fra Friis.

Adlinks

 

Her er kveldens chilleantrekk. Verdens søteste shorts og topp fra primark! Og folkens! Jeg begynner å gå tom for serier å se på. Har snart sett ferdig Keeping Up With The Kardashians, og etter det aner jeg ikke hva jeg kan starte på. Tips? 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg