BLOGGPARTY

Wohooo, nå er det tirsdagskveld allerede gitt! Dagene går så utrolig fort for tiden, og jeg er litt usikker på om det er en positiv eller negativ ting? Det positive er jo at da går det fortere mot sommer, som er min favoritt-årstid uten tvil. Jeg hater kulde, vinter og snø. Jeg syns det er dritskummelt å stå på alpint, og jeg hater å gå på langrenn. Så ja, vinteren for meg er ikke akkurat en kald fornøyelse. Jeg må hoppe på en tur til Gran Canaria i februar, det er sikkert å visst. Mitt harryparadis 9829;

Akkurat nå sitter jeg å bloggbestis June å blogger, hehe. Suprise suprise! Skal på trening om en halvtime, selv om jeg er sykt støl etter i går. I dag står Cardio Step Intervall og Shape på treningsprogrammet. Wohoooo, jeg skal bli så flott til slutt altså, men all den treningen her! 😀 HIhi.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg