HEI TIRSDAG!


Ser dere hvor hvite tenner jeg har i dag? Brukte whitening strips fra Dentway både i går og i dag tidlig, wiii! Jeg elsker de9829;


Ny klokke fra Michael Kors! Fikk den fra en ny nettside som selger merkeklokker, sjekk den ut  HER 😀 Klokken finner du HER!

Hei og god dag da dere! Jeg er SÅ støl etter treningen i går. Var bl.annet på Elixia Power som er en styrketime, og det merkes i dag. Jeg er seriøst like svak som en ti år gammel jente, og det skremmer meg. Nå er det bare å trene for fullt altså! Skal på trening senere i dag også heldigvis, må prøve å løsne opp i stive muskler. Grunnen til at jeg blogger så sent i dag er fordi jeg hadde en aldri så liten krise i dag tidlig. Macladeren min streiket nemlig, og macen ville ikke lade. Jeg bare ææææ seriøst! Det er jo kjempedyrt for ny lader, og en skikkelig kjedelig utgift å ha. Heldigvis fungerer den nå igjen, enn så lenge iallefall 😀 Nå er jeg på vei ut døren, så vi blogges senere!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg