RYDDEVASKETRENESPISENAM

Hei dere, og tusen takk for kjempemange tips til studiesteder i innlegget under! Keep them coming 😀 I dag har jeg bare sortert, ryddet og vasket leiligheten. Herlighet, når man først starter er det vanskelig å slutte! Har så utrolig mange klær jeg ikke bruker, så jeg tenkte enten å ha et utsalg eller en salgsblogg. Hva tror dere om det? Nå skal jeg løpe på posten før den stenger før jeg skal på butikken. Tenkte å lage tacosalat i dag, det er så syyykt godt! Blitt helt hekta. June kommer også opp hit en tur, før vi skal på trening. Deilig mandag altså, kan ikke huske sist jeg startet uken med så mye fornuftig!

Nå må jeg nesten komme meg ut av morgenkåpen og inn i normale klær. Veldig digg med dager som dette altså!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg